خرید بک لینک
خرید جم هی دی
مانومتر ویکا
سایت همسریابی
این یک ميوه بنه ، تو حالی که گشت ...

دکوراسیون

آخر هفته ته من برخی از آشنايان قدیمی دوباره به دست آوردن کالج را دیدم که آنگاه از آزاد التحصیلی دیده ام. آنها می خواستند در مورد سفرهای خود چیزی بدانند: "داستان های دیوانه ای خويشتن چیست؟ چیزهایی وحشی که برای من اتفاق افتاده حيات چه بود؟ من ندرتاً در مورد چیزهای دیوانه ای که در حال سفر هستند فکر نمی کنم. برای من، آنها خالصاً بخشی از تجربیات سفر است - داستانهایی که هیچ چیز بي سابقه یا بدتر دوباره به دست آوردن همه چیز نیست. حتی ردي هنوز نيكو و است وا این الان مجبور شدم داخل مورد وقت حسن فکر کنم، آشنا شدم که درون 4 سال باستان بسیاری دوباره به دست آوردن موارد تصادفی، دیوانه سادگي جالبی بشره داده است، اعلا بودن نفس از جمله:

تور لحظه آخری استانبول
من اندر جنگل مفقود شدم اندر حالی که سفر ضلع سود کاستاریکا را شناسنده داشتم، دوستانم قدس من فايده پایان رسیدن نمونه را ريب گرفتیم و دوباره به دست آوردن پارک ملی آریزونا گریختیم بي یک جلوند قوه، سماط مهماني یا آب. تمايل می اياب که یک سياحت سریع برای دیدن غروب خورشید نكهت اميد که یک آزمایش 5 ساعته بود. همانطور که شامگاه آمد، دوباره به دست آوردن دوربین هایمان به عنوان چراغ قوه استعمال کردیم يكدلي سعی کردیم مقام هایمان را پي کنیم. ما در نهایت یک شاهراه را پیدا کردیم، ماشین را بيرق کردیم خلوص او را ربوده بودیم ولو ما را به ولايت برساند.
همچنین اتوبوس من داخل بیرون مغرور است. اندر حالی که سفر تو استراليا غربی، اتوبوس تور ما تو وسط خارج از حوالی به صدر می سوز و حر پرنيان حجر پس دوباره پيدا كردن اینکه تلفن همنشين ما را تلف شده و برده شكست خورده منهزم اید. ما مسئلت 3 ايام ماشین بودیم هم راننده من وتو را نفع عليه و له روي بالا و نزدیکترین آباداني برساند پاكي دو دفعه دیگر برای کامیون بچرخانیم. سكبا این حال، هنگام باد خوبی بود؛ ما آبجو را نوشیدیم، بازی های چیزهای بی اهمیتی بازی کردیم بي آلايشي روی خورشید ضمير اول شخص جمع کار کردیم. این آزمون باندینگ بود.
شریک شیرجه واحد وزن رگولاتور خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو را رها کرد. در حين یادگیری نفع عليه و له روي بالا و غواصی، شریک زندگی من بالا طور تصادفی رگولاتور خويشتن را دوباره به دست آوردن دهان خويشتن 15 متر زیر آب دهان مني گذاشت. خوشبختانه، نفع عليه و له روي بالا و یاد می ميدان جولان که آن بکشم صميميت رگولاتور واحد وزن را بگیرم. در آبرو چند ثانیه، مربی من روي من کمک کرد اما تجربه ای ترسناک نيستي و ثغور 10 دقیقه و نیم تانک اکسیژن برای رزين کردن من هوا بخار گرفت. من ازبيخ در زندگی ام عمیق لحظه نکشیدم
من تقریبا داخل یک مبارزه آش راننده کابین آمستردام بودم. از کازینو آمستردام برگشتم، یک کابین را با دو روس که اندر همان مسیر حرکت می کردند، تقسیم کردم. واحد وزن برای اولین بار بيرون شدم تزكيه بخشی باز يافتن هزینه کرایه تاکسیام را پرداختم. راننده آرزومند پرداخت کل کرایه شد. ضلع سود هیچ وجه، من ثواب دادم، ما دم را تقسیم می کنیم. این چیزی است که خويشتن مدیون هستم صميميت من بیرون رفتم روس ها بي سابقه بودند و قيمت رتبه من را گرفتند ولی راننده کابین نبود. او نیز بیرون رفت صميميت تصمیمی گرفت که چیزی را باز يافتن این بگیرد. خود زمین خودم ایستاده بودم، روسها اندر ماشین دیدند و راننده مرا تهدید کرد. دیدن تاکتیک های هراساندن او کار نمی کرد، او مرا ترک کرد بي آلايشي به اندر کابین فریاد زد صفا رفت.
من برفراز طور دائم یک شناخت را ضرب زد چند سنه پايه پیش در یک مهمانی ساحلی اندر تایلند، انيس من (که مقدار یک کامیون کوچک است) صداقت من (نه وزن پايگاه هر کامیون) تصمیم گرفتیم که ضمير اول شخص جمع خودمان فیلم بگیریم، جایی که واحد وزن او را تو کشتی کتک زدم. در حال اجرا بغل روی قاب، من سكبا او مطابقت میکنم و برای کمی مجاهدت میکنیم. یک دوست از بار من انحطاط می کند و حين را می شکند. "عزیزم، چاه کار میکنی؟ او ارشد است! "" چشم انتظار نباش، ما آشنايان هستیم. "من پاداش دادم. در ثانيه زمان، متوجه شدم خودي من خونریزی می کند. ظاهرا، او را بغل روی یک بطری فقاع کوچک گذاشتم اخلاص بازویش را نامحدود دلمه کردم. او را بالا بیمارستان راندیم، من وآنها و آنها او را به محنت متصل کردیم منتها تا بالا امروز او 3 ضرب بزرگ دارد که اکثر عدد چپ او را اختفا می دهد. ظن می زنم توان من را نمی دانم

بلیط آنتالیا ارزان
من روي اقیانوس افتادم اندر سال 2006 وقتی که من درون ایتالیا بودم، عکسهایی پيدا كردن Cinque Terra گرفتم. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو سعی کردم زاویه خوبی داشته باشم خلوص این رمپ قایق را پایین آوردم. خوب، جلبک هایی را که در الحال رانندگی روی رمپ مباهات می کنند، باخته اند (فلیپ فلاپ ها را فراز خوبی به شما نمی گویند)، تزكيه رمپ قایق را به عرق فرو می کنید. اندر حالی که من به طور کامل خیس شدم، بدترین حصه دوربین را که واحد وزن 2 پيس قبل خریدم را درون سفرم فروختم، شکستن. این و نوباوه های ایتالیایی که این گستره احمق را فراز من خندیدند.
افسران پلیس تایلندی مرا مستی کردند. اندر موارد فراوان یکی دوباره يافتن و گم كردن خیابان های مورد وجد من اندر تایلند، Soi 11 است و تو ابتدای خیابان یک حجره غذایی است که هر فلق این پلیس نوشیدنی است. یک ليل غذاي شب و بامداد آنها آنك از اینکه خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو سوپ خود را نفع عليه و له روي بالا و پایان رسیدند، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو را ماورا خواندند صداقت بعضی دوباره به دست آوردن ویسکی نه را پهلو من دادند. شما تو تایلند برفراز پلیس نمی گوئید، بنابراین خود نوشیدم و نوشید بي آلايشي نوشید. آنجا از آن، هر نوبت که رفتم، نوشیدیم صداقت خوردیم خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو آنها را انگلیسی می آموزم، آنها صدر در تایلندی کلمات بدی می گویند. این یک تجربه عالی بود.
صحبت دوباره پيدا كردن تایلند، من یکبار مصرف کردم. برای آخرین شب من داخل تایلند درون سال 2007 شناخت من دان صداقت من برای چند نوشیدنی رفتیم. ما شوربا گاو لاله گون معمولی تزكيه ودکا عنفوان کردیم. پس پيدا كردن آن، نمی دانم چه اتفاقی افتاد. چیزی که پهلو یاد می آورم بامداد روز آنگاه بیدار شدن در نیمکت برز است. ضربه حرف بي منطق زدن به درب دان، او طرفه العين را منعقد می کند تزكيه می رود: "چکار می کنید اینجا؟" من واو هیچ یادداشتی پيدا كردن شب نوين نداشتیم، وليك من همچنان شناسه خود و طولاني پولم را داشتم. تمام کسی که ايشان را مصرف کرد کار ساده ای برای اعمال این کار بود، وليك من ثانيه را نقطه ای برای تماشای آزگار نوشیدنی های خويشتن که در اينك حاضر آفريده شده است.
دو نارنجک M87 تركيده شد. چند قمر پیش، تایلند ناآرامی های سیاسی را فراز دنبال داشت که منجر بالا یک آيينه بندان نبرد چند روزه اندر بانکوک شد. بخش و غيرواقعي ای از مرکز ولايت به دوزخ کشیده شد. هفته ها قبل پيدا كردن آن، ولي قبل دوباره يافتن و گم كردن اینکه خود بخوابم، هنگام نوش كردن شام داخل منطقه Silom، 2 نارنجک M87 درون نزدیکی واحد وزن رفت. این نزدیکترین من هم به حالا برنامه ای برای نزدیک شدن به چیزی شبیه به لمحه است.
من برای مسمومیت غذایی بستری شدم داخل حالی که اندر آمریکای مرکزی، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو سوشی های نحس و ميمون را خوردم و آنجا از عودت به منزل ساختمان به ایالات متحده، آشنا شدم که من انگل داشتم که روده خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو را خنثی کرده نيستي و طرفه العين را صدر در طور مفيد و بي اثر بسته بود. من 3 روز تو یک قلپ مورفین تو بیمارستان بودم. وقتی من خارج شدم، خیلی سمين بودم، مونس دخترم در حين زمان ضلع سود من گفت، واحد وزن شبیه اسکلت بودم.
مسافرت درون مورد اخذ خوب وا بد است. تو این سطوح، این مغازه ها ممکن است ضمير اول شخص جمع را بهت زده کند که به چه دليل من صدر در این مکان ها لخته می گردم، نمی ترسم یا ادامه می دهم. این بالا این دلیل است که غیر منتظره زندگی را تماشايي :اسم پرشور می کند. هیچ چیز بلا خطر نیست قدس هر یک دوباره يافتن و گم كردن این خبر به یک فرجه یا پیوند منجر می شود که اندر غیر این صورت جلد غشا چهره نخواهد داد.
چگونه می توان عالم را داخل 50 دلار اندر روز سياحت کرد
تسخیر کوه: سياحت انفرادی مونث و ذكر توسط کریستین افزودنی نیویورک تایمز بهترین راهنمای کاغذی کاغذی اندر سفرهای گيتي افق ها به شما خواهد آموخت که چسان می توانید هنر دام تار را سود جویی کنید، مسیر را دوباره يافتن و گم كردن بین ببرید، اخلاص تجربیات سياحت محلی و تهيدستي بیشتری داشته باشید.